Исправлены ошибки, улучшена производительность
Bugs zijn opgelost en de prestaties zijn verbeterd.
Bugs opgelost, prestaties verbeterd
Bugs verholpen, prestaties verbeterd
Bugs verholpen, verbeterde prestaties.
Een aanvraag voorbereid om SBP te ondersteunen. Update en binnenkort kunt u uw bestelling online betalen zonder uw bankkaartgegevens in te voeren. Een nieuwe betaalmethode wacht op u na het selecteren van "Kaart in de aanvraag". Als je de gekoesterde knop niet hebt gevonden, is het ons misschien nog niet gelukt om hem aan te zetten, en de volgende keer zal hij daar zeker verschijnen.
Een aanvraag voorbereid om SBP te ondersteunen. Update en binnenkort kunt u uw bestelling online betalen zonder uw bankkaartgegevens in te voeren. Een nieuwe betaalmethode wacht op u na het selecteren van "Kaart in de aanvraag". Als je de gekoesterde knop niet hebt gevonden, is het ons misschien nog niet gelukt om hem aan te zetten, en de volgende keer zal hij daar zeker verschijnen.
Vernieuwde weergave van kaarten in de catalogus - nu is het kiezen van uw favoriete gerechten nog aangenamer geworden. Ogen verheugen zich, handen bestellen.
We hebben de weergave van kaarten in de catalogus opgefrist - nu is het nog leuker om je favoriete gerechten te kiezen. Ogen verheugen zich, handen bestellen.
Er is een probleem opgelost met de lange lancering van de applicatie.
Een weergave van het aantal geselecteerde posities op de kaart toegevoegd en een aantal visuele wijzigingen aangebracht. Wij accepteren bestellingen in Novosibirsk!
• Als je geen gember, wasabi, sojasaus of wegwerpgerei nodig hebt, kun je je afmelden bij het afrekenen. Zo ondersteunen we bewust consumeren en verminderen we het gebruik van plastic.
• U kunt nu de samenstelling van een gerecht bekijken zonder de mand te verlaten. Als u erop klikt, wordt een kaart geopend. Na bezichtiging kunt u veilig verder met het plaatsen van een bestelling.
Kleine visuele verbeteringen en bugfixes zijn ook opgenomen in de release.
die op sommige apparaten optraden.
We hebben het ontwerp van de stadsselectie bijgewerkt en de crash van de applicatie verholpen bij het terugkeren via standaardknoppen of gebaren.
info@autoexpert.vc We hebben het ontwerp van de stadsselectie bijgewerkt en de crash van de applicatie verholpen bij het terugkeren via standaardknoppen of gebaren.
Het is tijd om te updaten voor de zomer! We hebben kleuren, afbeeldingen, productkaart veranderd, adressen bewerkt en een paar kleine dingen gerepareerd. Bestel je favoriete eten via de mooiere Dostaevsky-app.
info@autoexpert.vc Kleine maar belangrijke technische verbeteringen aangebracht.
Applicatie voorbereid voor opening in Sotsji!
We wachten op uw bestellingen en beoordelingen.
We blijven onze applicatie verbeteren.
In deze update hebben we:
• aan de bestelgeschiedenis informatie toegevoegd over toegepaste promoties en het aantal kortingen. Ze zijn nu ook te vinden in de lijst met artikelen bij het plaatsen van een bestelling;
• bugfixes en technische wijzigingen om de stabiliteit en veiligheid te verbeteren.
Probleem opgelost met het selecteren van een adres voor zones met betaalde bezorging.
Met deze update kunt u direct na het bestellen naar de bestelgegevens gaan. We hebben ook aan stabiliteit gewerkt, het proces van het toevoegen van een adres enigszins verbeterd en andere aanpassingen aan de interface aangebracht om het u gemakkelijk te maken. Dus update snel, we hebben het geprobeerd!
Naast bugfixes en kleine verbeteringen, hebben we toegevoegd wat velen op hebben gewacht!
Nu kunt u:
- Alles wat in een van de vorige bestellingen stond met een paar klikken toevoegen aan winkelwagen
- Bestellingen betalen via Google Pay.
U hoeft geen tijd meer te verspillen aan het verzamelen van een mandje, het zoeken naar een kaart of contant betalen.
Update de applicatie en plaats nog comfortabeler bestellingen.
We hebben de mogelijkheid toegevoegd om een bestelling met een paar tikken te evalueren en een gedetailleerde beoordeling achter te laten. Vertel ons wat je leuk vond en laat ons weten waar we beter, lekkerder, sneller of handiger kunnen zijn. Laten we praten!
blijven de applicatie verbeteren. Voor Sint-Petersburg is ons nieuwe product nu beschikbaar - Dosta Daily, levering van heerlijke, gezonde maaltijden en voedselsets voor elke dag. Update en probeer het!
In deze update hebben we de interface verbeterd en de optie "Contactloze levering" gemakkelijker gemaakt: u kunt deze nu gemakkelijk selecteren bij het plaatsen van een bestelling. Blijf alsjeblieft thuis!
Onze ontwikkelaars zitten niet stil thuis, luister naar de update. Voor u zijn een aantal van de meest voorkomende opties voor het selecteren van een rekening toegevoegd aan het scherm om aan te geven met welk bedrag wisselgeld nodig is. Nou, je zult duidelijk merken dat de voedselfoto's en sommige foto's in het ontwerp zijn veranderd.
En voor ons hebben de ontwikkelaars de analyses afgerond. En dankzij hen daarvoor.
Deze update staat op het punt ons leven en dat van jou te veranderen.
Om te beginnen verlaat het menu voor altijd de linkerbovenhoek. Nu zal het onder aan het scherm verschijnen en u absoluut in alle stadia van de bestelling begeleiden. Dat wil zeggen, het is mogelijk om op elk moment terug te keren naar de hoofdpagina of alsnog voedsel te selecteren.
Hier zijn we bij jullie en hebben deze genadeloze vakanties overleefd. We keren terug naar de normale modus en verbergen alle decoraties op de verste planken.
update zal een beetje nieuwjaarsstemming toevoegen. En na installatie werkt alles een beetje beter, en zullen kleine onaangename bugs verdwijnen.
Halloween komt eraan, boo-oo-oo! En we kunnen het ons veroorloven om het een hele week te vieren.
Laten we een spelletje spelen? 7 dagen, je hebt nog 7 dagen om een kat te vangen in de Dostaevsky-app en een promotiecode voor je bestelling te krijgen. Vernieuw gewoon en leg je vinger op tijd op het kwaad met de staart.
Een geval waarin een update niet kan worden gemist! We repareren bugs, zetten orde op zaken, voegen nieuwe functies toe en zo. U heeft bijvoorbeeld een link naar productpagina's en hun zoekopdrachten, promoties of favorieten. Nu kunt u het openen in de applicatie, niet alleen op de website.
Of hier is er nog een: er zijn gevallen geweest van dubbele afschrijvingen en dubbele bestellingen bij online betalen, die zullen er niet meer zijn.
En tot slot, als de service voor automatische acceptatie van bestellingen niet beschikbaar is, ziet u een prompt met een aanbod om via het callcenter te bestellen.
Groeten van het Dostaevsky-team!
Het is tijd voor de legendarische grote update, waarna de applicatie niet meer hetzelfde zal zijn. Het ontwerp is rustiger en laconieker geworden.
Er is nog een belangrijke functie in deze update: promotiecodes. U ziet ze bij het plaatsen van uw bestelling. Genieten!
Groeten van het Dostaevsky-team!
Het is tijd voor de legendarische grote update, waarna de applicatie niet meer hetzelfde zal zijn. Het ontwerp is rustiger en laconieker geworden.
Er is nog een belangrijke functie in deze update: promotiecodes. U ziet ze bij het plaatsen van uw bestelling. Genieten!
Niets ernstigs, gewoon een paar kleine dingen opgelost om het leven gemakkelijker te maken. Ze vervingen de "voordeur" door een "portiek" bij het invoeren van het adres, en hebben ook het e-mailinvoerveld en een aantal koppen met aanwijzingen bijgewerkt. Dat zijn allemaal jongens!
In deze versie zal het moeilijk zijn om de actie niet op te merken en niet om uw "Geschenk in de toepassing" te kiezen. En wanneer u het adres wijzigt, hoeft u alleen nog een handige betaalmethode te kiezen. "Waarom?" - je vraagt. Om incidenten met kaarten en contant geld te voorkomen.
Verhoogde stabiliteit en betere prestaties - ik wil dit niet schrijven, we doen het niet.
Je hebt hier al zo lang op gewacht, en nu is het gebeurd! Laat alles vallen en update, want we hebben de prognose levertijd toegevoegd en je hoeft niet meer te bedenken hoe laat het eten aankomt.
Je hebt hier al zo lang op gewacht, en nu is het gebeurd! Laat alles vallen en update, want we hebben de prognose levertijd toegevoegd en je hoeft niet meer te bedenken hoe laat het eten aankomt.
Je hebt hier al zo lang op gewacht, en nu is het gebeurd! Laat alles vallen en update, want we hebben de prognose levertijd toegevoegd en je hoeft niet meer te bedenken hoe laat het eten aankomt.
Updates, updates, updates! De aandelenselectiepagina is informatief geworden. Alle aanbiedingen staan nu op hetzelfde scherm en als ze plotseling niet beschikbaar zijn, begrijpt u meteen waarom.
Hallo, we hebben meganovosti!
Dostaevsky geüpdatet en werd nog steiler. Grootvader zag er jonger uit, tips zijn nu interessanter en dat alles. En de verpakking is veranderd, het menu is geüpgraded.
Update en bekijk het.
En we hebben enkele fouten in zwakke apparaten gecorrigeerd.
Yoohhhhh, de eerste update dit jaar!
En zo veel tegelijk:
en adresgeschiedenis, zodat we u sneller kunnen vinden
en handig tekstzoekadres,
en verbeterd bestellingsscherm.
Liever updaten, het bestellen van je favoriete broodjes en pizza is nog aangenamer geworden!
En als er problemen zijn, aarzel dan niet om ons te schrijven op ork@dostaevsky.ru.
En we worden allemaal bijgewerkt! Het tijdstip van levering van bestellingen in Moskou is veranderd - nu vervoeren we eten van 10:00 tot 22:30 uur.
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u een melding als levering op het opgegeven tijdstip niet mogelijk is. Bovendien zijn enkele fouten verholpen en is het werk van de applicatie gestabiliseerd.
De tijd van updates! Niets wereldwijd, maar we hebben de promotie "Cake als een geschenk bij het bestellen via de applicatie" verbeterd. Nu kunt u zelf uw geschenktaart kiezen uit de aangeboden opties, zonder te wachten op het telefoontje van de operator.
De tijd van updates! Niets wereldwijd, maar we hebben de promotie "Cake als een geschenk bij het bestellen via de applicatie" verbeterd. Nu kunt u zelf uw geschenktaart kiezen uit de aangeboden opties, zonder te wachten op het telefoontje van de operator.
Bedankt voor uw feedback! Ze helpen ons beter te worden.
We verwerken elk foutbericht in de volgorde en voegen voor het gemak de handtekening van de toepassingsversie toe aan de bestelinformatie. Dit versnelt de identificatie van de oorzaak van het probleem en helpt het onmiddellijk op te lossen.
Bedankt voor uw feedback! Ze helpen ons beter te worden.
-) In de nieuwe versie stellen we de bezorgtijd in Moskou in. De levering van de bestelling is beschikbaar van 10:00 tot 22:00 uur.
Ze hebben ook fouten hersteld en de applicatie geoptimaliseerd.
Bedankt voor uw feedback! Ze helpen ons beter te worden. In de nieuwe versie hebben we fouten hersteld en de toepassing geoptimaliseerd.
We werken actief aan het verbeteren van onze applicatie: - Het ontwerp van het hoofdscherm gewijzigd; - Nieuwe categorieën toegevoegd; - Toegevoegd autocomplete adres.
We werken actief aan het verbeteren van onze applicatie: - Het ontwerp van het hoofdscherm gewijzigd; - Nieuwe categorieën toegevoegd; - Toegevoegd autocomplete adres.
Verbeterde applicatieprestaties
Verbeterde applicatieprestaties
verbeterde applicatieprestaties
verbeterde applicatieprestaties